Sunday, March 6, 2011

Bantuan/Projek Kampung Perah sehingga Mac 2011.

Sehingga bulan Mac 2011, Kampung Perah telah menerima beberapa projek yang mana sebahagiannya telah pun dinikmati oleh penduduk selaras dengan slogan "Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan".

Antara projek yang diterima ialah projek menyelenggara dan membaik pulih Sekolah Agama Rakyat Kampung Perah berjumlah RM20,000.00. Walaubagaimanapun peruntukan tersebut masih tidak mencukupi. Masih banyak bahagian bangunan termasuk pendawaian elektrik yang perlu ditukar memandangkan keadaan bangunan tersebut yang terlalu uzur.

Pihak Sekolah Agama Rakyat juga menerima sumbangan RM5,000.00 daripada YB. Dato' Hasbullah Osman, ADUN Temengor dalam bentuk kerusi 30 dan meja 30. 

Dua puluh (20) unit lampu jalan juga telah dipasang di beberapa tempat strategik dan telah menerangi suasana malam di Kampung Perah.

Terima kasih kepada semua pihak yang terlibat terutamanya YB. ADUN Temengor, Pejabat Daerah dan Tanah Hulu Perak, Penghulu, Pejabat UMNO Bahagian Gerik dan lain-lain pihak yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.






Bangunan Sekolah Agama Rakyat Kampung Perah berwajah baru.

Kontraktor bertanggungjawab.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...